
Türk Telekom Grubu İnsan Kaynakları çeşitli üniversitelerin öğrenci temsilcileriyle kahvaltıda buluştu. Türk Telekom Grubu İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Bahattin Aydın ve İç İletişim Direktörü Müge Eryılmaz’ın katıldığı kahvaltıda çeşitli üniversitelerden üniversite kulüplerini temsil eden öğrenciler ile Türk Telekom’un öğrenci kulüpleriyle yapacağı işbirlikleri hakkında konuşuldu.





